31 Temmuz 2012 Salı

Tantum Satan denen Yaratığın Yorum

Hadi bu salağın yaşını tahmin edin! Varoşların efendisi Tantum Satan! Bu tip yaratıklardan bana günde gelen onlarca emailde daha ne tür cevherler olduğunu bir düşünün - bu sığır diğerlerinden oldukça akıllı görünüyor. Ülkeyi bu tip salaklara emanet etmeye ne dersiniz? Türk gençliği işte... buyrun size! Beyinleri yıkatılmaya hazır zombi orduları. Bunları ateşleyip istenen yere doğru yönlendirmek o kadar kolayki!! Nedenmi? Çünkü beyinsizler...

Tantum satan ! Tarafından luciferin günlüğü bloguna 30 temmuz 2012 12:33 tarihinde gönderildi

Demekki kitap yazan insanlar elit oluyor yazar statüsüne kavuşuyor diğer insanlara biz farklıyız diyorlar enki ben dünyalı değilim yıllardır merak ediyorsun ya bu yapıtlar insan eliyle olmaz diye haklısın onları bizler sizin zamanınıza göre milyar yıl önce yaptık bizler biliyoruz ki tanrı bizleri yarattı bizler tanrıyı inkar etmediğimiz halde sizler (sosyolok) inkar ediyorsunuz aslında komik olan ne biliyor musun beni keşfetmiş olupta rusya ya git rusya ya git gibi saçma telkinler duymam sanırım bunda senin etkin var ne yaptılar sana yoksa bizim size öğrettiklerimizi sen bizlere mi öğretiyorsun hayır hayır sizler gerçeği anlayamıyacak ölçüdesiniz neden mi gerçek sandıklarınız sürekli değişiyor vu haa yazarken komik olmayım diyorum ama yapamıyorum sen içinde rus biriyken şimdi amerikada pompon kızları seyrediyorsun aslında telepatik ruh araştırmaları merkezinde keşfedilen en güzel nokte enerjinin kaybolmaması enerjiyi lazer gibi odaklayabilmek. 

Benim zihnim özgür ben yaptığım telkinlerin etkisinde dahi kalamıyorum sen ise odaklan kuzum odaklan hayır kral yapamıyorum seninle konuşmayı istersem yapıyorum dedem yaşındasın hala masturbasyon yapıyon ya kjomedi adamsın ya senin sikin 60 modasına uygundur yerinde olsam benim gözümdeki elit ve kaliteli varoluşunu ilk tanıdığım şekilde zihnimde kalmanı isterim lütfen aslında o da benim bu da bemim diyerek yaz ma ben bilmiyorum sadece biliyorum da değilim artık dünyalı oldum mutla değişmez gerçeğim yok sanırım artık kabuğunu yırtmak istiyorsun bu yaşıuna kadar yazdığın yazılar bugün dahi kendi gözünde gerçek gelmiyor çünkü gerçekleri bulmadan insanların düşüncelerini başkalarının düşünceleri şekillendirdiğini anlamadan farkında olmadan en yakınındaki insanın düşüncelerini bilmeden aslında içindeki bilerek ondan da etkilenerek yazman yazar olmak çok kolay yazdığın kelimeye bir daha yazmamaya dikkat et bir de bakmışlsın ki yazılar dans ediyor birgün hayallerimden vazgeçtiğim zaman yazar olcam tabi her zaman sana göre zayıf görünebilrim bu merhametli olduğum anlamına gelmez senin gibi güçlü olupta varoluşundan beri adet gören kadınlara karşı hoşgörüyle yaklaşamıyacaksam ben senin düşüncelerinde zayıfım çünkü ben mutlu olumlu olan ortamımı bozmak istemiyoırum derken luceferin ışığı götümü aydınlattı daha dünyanın dönüşünün dünyanın ayın ve güneşin birbirleriyle olan çekim etkisinden döndüğünü keşfedememiş birisi olarak ki bu sen bence örnek vereyim bir oyuncak al ve içindeki dinamoyu sök bak bakıyım iç yüzey ay olsun dış yüzey güneş ve verilen güç dünya olsun bak o zaman bizdeki güç bu saydıklarımla birşelince ne oluyor tabi ki dönüyor işte sizler sanıyorsunuz ki herşey dönerek ve çarpışarak bu çarpışma ve bölünme sonucu oluştu neden böyle biliyor musun herşeyin bu etkiylke canlı cansız elektronların dönüyoır olması yüzünden bir gün başkasının özgürlüğüne el koyacağım zaman onu tanırım senin bana yaptığın gibi hayatını sikmem aferdin ben küfür etmem ama sen hakkatten beni siktin senin yüzünden 2 yılımı kaybettim ve en kötüsü giden yıll değilde hala üzüldüğüm kız arkadaşımdan ayrıldım. 

Onun da annesi vefat etmiş babasının durumu hiç iyi değil belki ben olasaydım belkilerle dolu hayal dünyamda o zaman seni daha çok severdim seni neden sevmiyorum biliyor musun yaşının olgunluğunu sözcüklerinde göremiyorum şimdi gelmiyor 2 yıldır ruhumun ikizini buldum diyorum fakat o bi piç yüzünden benden uzakta ve yokluk içinde söylesene canımı yakmışken seni nasıl severin tamam az uyuyorsun niye biliyor musun çünkü aramızda 6 saat var benim senin yanına gelmem imkansız ama sen benim yanıma gelebilirsin yıllardır araştırmaların olabilir ama ben sence sanal ve insanların zayıflıklarından faydalanan düşünceleri tekelleşmemiş belli peryotta çalışmayan insanları belli bir kalıba koyan peygamberi rüyamda görmüş olmam sen bende etki yaptın ama sana göre ters etki çünkü ben senden sonra müslüman oldum ama bu benim güncel ve ilermeme düşüncelerimi zayıflatmadı ben ölü olsam ne yazar varlığımda zaten milyonlarca hüçremle ölüyorum her neyse bugün çok üzgünüm sevdiğim kızın kalbini acısını hissediyorum çünkü hissediyom çünkü yaşıyorum yaşlamazsam hissedemez dimi dimi sen zavallı değilsin ama değişmek ya da değiştirmeye çalşmak bu yöntemlerle olmaz anlıyorsun evet ama hissedemiyorsun sevgi bütün düşüncelerden daha fazla enerji yayar herşey önceden bilinir öyle olmasa insanlar açken farklı fikirler doğmazdı. 

Üzdün beni baba gerçekten üzdün yaşımı merak ediyorsan orta yola giden yolun başındayım aşk acısı çeken yüreğimle sana katlanamıyorum ölmen bana ne acı nede sevinç vermez ben aşkımı istiyorum lütfen uykularımı bölme çünkü o nu ne zaman rüüyamda göreceğimi bilemem.....yazılarını okumuyorum artık aklına ilk ne geldi işte bi moran yo yo işte this is me me gerçekten kendim gib bi insanla yaşamak bana doyumsuz bi zevk verirdi sen kedin gibi insanla yaşamak istersen o zaman sen tam olmuşsun demişsindir işte her zaman kendinle yaşadığını unuttuğun için hep bir yönün eksik kalıyoır ve fazla olan yönlerini başkalarında mö koyun it koyun gbi olmadı fiziksel alışkanlarını eleştirel olarak söylüyorsun insan kendinde ki yanlışları yapmadıklarını başkalarında olumsuz meziyet olarak görür sen varsın bunu biliyorsan seni sen yapanın düşünce değil de düşüncelerin var ettiği alışkanlıklara verdiğin cevap olduğun u bilmen ya da daha bilememiş olman... Aşkımı ver bana param yok internetim kesildi okulumu bitiremiyorum param yok ne yapıyım var da ben mi harcamadım ....... Ben fakirim zengin değilim lütfen tek zenginliğim bugünde ölmemiş olmam bugünde içimde sevgi olması lütfen uykularımı bölme biraz anlayışlı ol biri sen istemezken yanına rahatsız etse ve sen kayıtsızca dursan hoşuna gider mi unutma ben istersem konuşurum....aşkımı var lan bana göt....  Tabi tabi aslında o da benim aşkım nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnn
Tamam anlıyorum,artık şöyle şöyle işte bu böyledir gerçek bu,demiyeceğim.bende okudum sizin okuduklarınızın çoğunu hala okuyorum.bildiğimi yazarım sizde kendi bildiklerinizi...ne okumuş bu enki say la say aynısı okuyom diyon yani siz yazın ben yazıyım sie ben hafta sonu tatile gittim inkuma inan dünyanın en güzel kelimeleri okusam yine aldığım zevkiş mutluluğu alamazdım enki duyda kıskan baba sen bundan sonra benimn babasım sen panik atak yaptın beni aşkımdan korakar oldum ondan şüpelendim aşkımı ver lannnnnnnn baba aşkımı istiyorum...
Baba aşkımı özlüyorum....


Http://www.youtube.com/watch?v=vzklcsccjvy


Yaşına bakınca ölümsüzlüğü bulmuş gibisin :)) çok şekersin ama sadece tatlı fakat alerji yapıyosun.



Ölürsen sana diyecekler dünyada hber vermek istediğin biri var mı diyecekler tabi inançlı ölürsen o zaman de ki tantum vardı de fakir ama ayyaş bi o kadar da güzel gence öldüğümü rüyalarında gösterin bende o zaman ruhuna fatiha okucam bi nebze su olsun yaparım gerçekten ben ölürken istemsiz olarak kelime-i şahadet getirmiştim çünkü tanrı beni seviyor öyle olmasaydı senle beni karşılaştırmazdı tanrı seviyor bizi nden ??? Aklımız kullanıyorz her neyse aşksız hayat boş be babacım ...susda sözlerime kulak ver acı çekiyorum.

Tamam bi yanlışım olduysa özür dilerim yolun açık olsun babacım kendine iyi bak.

Acılarım sana göre anlamsız sen sevmeyi ne bilirsin....

--------------------

Sanırım sana tamda şimdi sağlam bir baba tokatı lazım! Merak etme istediğini alacaksın!
 
Tantum Satan sen kendine değilde belki çevrendekilere bir iyilik olarak aşağıdaki metodlardan birini kullanmayı deneyebilirsin. Sen için en popüler olanlarını buldum! Yardımcı olacaksa eğer: "O kız şimdi başkasına veriyor!" .......  Neden biliyormusun? Çünkü o uyuz olduğun ve "gıpta" (koyunca: kıskançlık) ile baktığın piç şuan o kızı şapır şupur yalıyor. Peki neden o kızı sen değilde "o" yalıyor? Çünkü onda senin o ama sunamadığın birşey var! Sakın bu para olmasın?! Am istiyorsan ona sunabilecek birşeylerin olmalı - kim bedava am veriyor bu zamanda? Platonik aşkına cevap alamayıncada mahallenin köşesi bucağından evin içine kaçırdığın içkini yudumlayıp bir şeylerin değişeceğini sandın. Belkide tiner çekmişsindir - çünkü tıpkı bir tinerci beyni ile yazmışsın! Birde utanmadan bu halinle bana yazdın. Senin gibiler sadece kullanılmak için varlar Tantum - bu sensin: elitler için yedek parça!

Senin gibi zayıf karakterli sığırlardan ne kadar nefret ettiğimi zaten biliyorsun. Fakat yinede dönüp dolaşıp geri geliyorsun - sığır olduğun, kafayı çekmişken yazacak cesareti bulabilmenle hemen kendini belli ediyor. Doğmadan kürtaj edilmiş olması gereken bir zavallısın.

Dinlediğin müzikler bile en aşağılık varlıkların dinleyebileceği "damar" müziklerden ibaret. Kendini jiletlemeyide ihmal etmemişsindir umarım. Senin "yersen" müslümanlığından bana ne! Takıl kendi cehenneminde böylesi daha iyi. Beş para etmez koyunlardan birisin ve kimin umurunda olabileceğini sanıyorsun - benimmi? Senin gibi ağlmaktan başka bi sikim bilmeyen zayıf karakterli şeylerin neyine saygı duyupta umursayayım? Ne oldu, hayatın boyunca bulabileceğine inandığın tek amı kaybedince tüm varoluş amacınımı kaybettin!? Bumuydu yani? Bunun içinmi yaşıyordun: durumun elverişliliğine göre her an başkasına vermeye hazır kadınlar içinmi. Defol git....

 
Hani benim amım nerdeeeeee? Amımı çaldılaaaar..... Bana sümüklü Tantum deme yaaaaa....

 

Benden sana bir hediye... belki yardımcı olur! Zamanında senin gibi onlarcasına yardımcı olmuştu. Beni sadece tiksindiriyorsunuz. Daima yerini bil tantum.... sen tam olman gereken yerdesin ve bende sana tependen bakıp kıçımla gülmekteyim. O çukurdan asla kurtulamayacak olduğunu bilmek nasıl bir duygu? Bu beni neşelendiriyor, çünkü senin gibiler orada kalıp birer ünite olarak işlevlerini yerine getirmeye devam edecek. Düzen böyle: %5 kazanır ve %95 kaybeder. İşte sende bu %95'e dahil olan bir başka eziksin - buna alış. Benim için yapmayacaksan Hz Muhammedin hatrına yap, olurmu? Allah çalışmayan/ibadet etmeyen kulu sevmez, biliyorsun... sonra cehennemde cızzz olursun! İntihar edincede cızzz olacaksın cehennemde... haydaaaa - iki uclu boklu değnek denen şey herhalde bu olmalı. Offff.... Beni güldürürken hayalarıma ağrılar girdi.... Mwahahahaaaaaaa

Ağla Tantum.... ağlaaaaaa.... hemde hüngür hüngür ağla... şuan neredeysen 5 sene sonrada orada olacaksın, 10 sene sonrada! Senin modelin bu ve upgrade olanağın yok.... bekle belki mehdi gelince sana sihirli bir dokundurma yapınca mucizevi birşeyler olur.

İstediğin kadar çıldır, kız, sinirlen yada ortalığı birbirine kat - yinede bi bok olacak değilsin. Yinede bi sikim başaracak değilsin. Sen bir eziksin ve bir ezik olarak kalmayada devam edeceksin.

Yoksa benden merhametmi bekliyordun?
 
***************************

En Çok Kullanılan 10 İntihar Etme Yolu
 
Bugünün dünyasında intiharın talihsizlik ve depresyon baskısı, zalim gerçekliğin sendelemesi olmuştur. Amerika’da, dünyada en çok idam cezası uygulayan devletler arasında 46.dır, yılda 11,000 adet kendini zorlıyarak ölüm gerçekleşmektedir. İngiltere’de ise 7,000 civarındadır. Bunların en büyük sebepleri ise ailevi sorunlar, sağlık sorunları, parasızlık ve/veya ilişkideki başarısızlıklardır. Karmaşık yaşamın dahada dolambaçlı hale gelmesiyle intihara karar veren insanlar için geriye kalan tek şey hangi yolla ölmek istediklerini seçmeleridir. Aşağıda ise en çok seçilen 10 ölüm metodu bulunmaktadır…

10- Boğularak

Nasıl Yapılır: Belki bir ilişkinin sarsılması, hayatınızın bu dünyada olduğunu hatırlatır ve bu üstünüzdeki ağırlık sizin kendinizi boğmanıza karar vermenize sebep olabilir. Bazen, bol bir şeye veya suya arabanızı sürmek veya yürümek bunun için yeterlidir. Bazense küvetinizi az miktarda suyla doldurmanız yeter.

Beceremediğiniz Takdirde: Oksijen eksikliği sonucu beyniniz acılı ve sürekli olarak zarar görür.

9- Elektrik Şoku

Nasıl Yapılır: Bazen çok güç sorunların ve problemlerim ortaya çıktığı bir dünyada yaşamaya devam etme düşüncesi, elektrik şokuyla ölmek istemeye sebebiyet verebilir. İletken herhangi birşeyi prize sıkıştırmak kadar kolaydır ve elektik şokuyla ölmeyi sağlar.

Beceremediğiniz Takdirde: 500-1000 volt arasında ise derin yanıklar, 110-220 volt arasında kalp ritminde bozukluk, ve şiddetli nörolojik ( sinirsel ) hasar.

8- Kansız Kalma

Nasıl Yapılır: Genelde en basit yöntem kendi kendine hızlıca zarar vermek, bileklerini, sinirleri, bacaktaki toplardamarları kesmektir. Bunun yapmak için kullanılabilincek en uygun alet aşırı keskin herhangi bir alettir. Ustura ve bıçak en popüler olanlarıdır. Genel inanışın tersine, kesim şekli yukarıdan aşağıya doğru değildir. Yukarıdaki fotoğraftaki gibi yatay biçimdedir. Bu Japonların yaptığı Jigai (kadın) ve Seppuku (erkek) ile aynıdır. Fakat onlarda ruhsal amaç bulunmaktadır.

Beceremediğiniz Takdirde: Aşırı derecede kan kaybı, kalbin yavaşlamasını sağlar. Bu ise beyne oksijen gitmemesini sağlar. Ayrıca, sıklıkla derin yaralar ve doku zedelenmesi görürsünüz.

7- Yüksekten Atlama

Nasıl Yapılır: Birinin hayatının boşluğunu düşünmek acı verici bir deneyim olabilir. Halbüki , hepsi kahredici gözüktüğü zaman , çok büyük bir yükseklikten ; kendi ölümüne dim dik düşmeyi tercih edebilirsin. Oysa , romantikler uçurumları, sarp kayalıkları seçebilirler. Aşağıdaki asfalta bir binanın tepesinden atlamak , biraz ölümcül ve popülerdir. Oysa , romantikler uçurumları, sarp kayalıkların üstünde yada köprüleri seçebilirler.

Beceremediğiniz Taktirde: Bir çok kemiğiniz kırılır. Kırılar kemikler içinize girdikçe girer.

6- Nefessiz Kalmak

Nasıl Yapılır: Hayatının karmaşa içerisinde olduğuna karar verdin ve baskıya daha fazla dayanamadın. Bunların hepsini bitirmenin bir yolu kafana plastik bir torba geçirip kendini oksijensiz bırakmak yada gerçekten ölmeye hazırsan direk olarak içine nitrojen yada helyum çekmekte işe yarar.a

Beceremediğiniz Taktirde: Son anda vazgeçmeniz halinde uzun süreli veya kalıcı beyin hasarı oluşur.

5- Karbon Monoksit Solumak

Nasıl Yapılır: Dünyanın bütün yükünün omuzlarınıza bindiğini düşünebilirsiniz. Gidip garajdaki arabanın içine kendinizi kitlemeye, motoru çalıştırıp sonrada uykuya dalmaya karar verebilirsiniz. Yada CO verebilecek gerekli alet edevatınız varsa, buda işinizi görür.

Beceremediğiniz Taktirde: Son anda dahi vazgeçseniz CO molekülleri insanın homoglobinlerine tutunarak ölümcül sonuçlar doğurur.

4- Zehirlenmek

Nasıl Yapılır: Romeo ve Juliet çiftide yapmıştı, diğerinin muhtemelen ölümünü görünce, kendini aşırı derecede zehirlemişti. Temizleyici maddeler, endüstriyel atıklar, diazepam, siyanür içmek işinizi kolaylaştırır.

Beceremediğiniz Taktirde: Genelde dönüşü olmayan bir yoldur. Fakat, hastahanelerde mide yıkamasıyla düzeltilebilinen bir problem. Maksimum iç organlarınızda hasar oluşur.

3- Kendizini Asarak

Nasıl Yapılır: Öncelikle güvenli yüksek bir yere ipgeçirilir, ve güzelce bağlanır. Sonra Hafif yüksek bir sandalyenin üstüne çıkarak ip boyundan geçirilir. Sonrasında sandalyeyi ayağınızın altından iktirerek, havada kalmanızı sağlayan tek şey boynunuzdaki ip olur.

Beceremediğiniz Taktirde: Oksijensizlik yüzünden beyin hasarı oluşabilir. Genellikle boyun kırılması görülmektedir. Ayrıca ip boynunuzu yakarak iz oluşmasını sağlayabilir.

2- Yüksek Dozda ********** & Alkol

Nasıl Yapılır: Günlük hayatın çok sıkıcı olduğunu ve doktorlarunuzun size verdiği ilaçların etkisini hissedemiyorsanız ve doktorunuzunda sürekli verdiği ilaçların dozunu arttırarak deniyorsa, bu yol tam size göre denebilir. İntihar eden ünlülerin ağa doğrusu müzisyenlerin çoğuda bu yolu seçmiştir. Bi ağız dolusu hap yeterde artar bile. Hatta üstüne birde bir kaç kadeh alkol alırsanız yeterliliği artar. Yanlız başınızayken aldığınız aşırı miktarda alkolde aynı işi görebilir.

Beceremediğiniz Taktirde: Eğer her tarafa sıçramadan temizlenemezse iç organlarınızda sürekli ve aşırı acı hissedersiniz. Tabi buda sizi tedavi etmeye çalışan doktorun deneyimine bağlıdır.

1- Silah İle

Nasıl Yapılır: Başarı oranı en yüksek intihar çeşitidir. Genellikle %99 başarı oranı vardır. Fakat vuruşu göğsünüzden yaptığınız zaman bu başarı oranı çok aşağılara düşmektedir. Şakağınızdan yada ağzınızdan sıktığınız tek kurşun sizi ebedi aleme yollayacaktır.

Beceremediğiniz Taktirde: Bazen tek kurşun ölüm için yeterli olmıyabilir. Genellikle vucudunuzda ve iç organlarınızda yaralar oluşur ve aşırı miktarda kan kaybına veya beyin hasarına uğrarsınız.

6 yorum:

  1. İşte bu moronlar yüzünden bu blogları sevmiyorum.Amele içkisini içip yere balgamı yapıştıran moronlar gelmiş burada yorum yazıyorlar.

    Now piss off you piece of shit!

    Üstadım bence zamanımızı boşuna harcadık.Yazdığım yorum da yollanmadı internet yüzünden,bu 2. yorumum.Zamanımız boşa harcandı...

    YanıtlaSil
  2. Aşkın şuan kondomsuz anal seks yapıyordur sen sanalda gay takılırken...Senin 2 senelik aşkın hippi olmuş para karşılığı grup seks yapıyordur lan...

    Kalbin parçalanmaya başladıysa bilki bu sadece bir başlangıç!

    Paran yok,zekan yok,karizman yok,bok gibi bir sesin var,sporsuzluktan selülitli fahişe götüne dönmüşsün...Yüzündeki sakallarla hala çirkin görünüyorsun.Kullandığın maddeler tipini dahada kaydırıyor...En kötüsü ise bu halde bile kendini özel biri sanıyorsun.

    Harbidende böyle bir bok çukurundan kurtulanı daha önce hiç gözlemlemedim. Dişi olsan fahişelik yapardın aşkların gibi,onlar en azından zevk aldıkları işi yapıyor.Ezik!Ezik!!!!!! İyice ezil lanet hamamböceği!!! Ben baphometim ve seni bir sene boyunca rahat bırakmayacağım!

    http://www.deviantart.com/download/53514866/Baphomet_by_travistaatd.jpg

    İyice incele,beni tasvir etmişler. Şeytanın nereden fırlayacağı hiç belli olmaz. Yanında dahi oturuyor olabilirim ama beni tanıyamazsın.Güzel yüzümün karizmatik bakışlarımın altında kana susamış bir canavar yatar,onu göremezsin koyun.Sıçarım ağzına.

    Moran

    YanıtlaSil
  3. bu yorum gerçek olamaz. şaka olmalı bu .)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Mesajı okurken kafamın içinde niyeyse ''arabesk rap'' fonları dolanıyordu, ki son linkte zaten koymuş :(

    Yalnız merak ettiğim nokta ne kullanıyorsunuz yahu! Hem böyle kafa yapan hemde bu yazıyı yazmana olanak sağlayacak madde nedir O_O (Moran bak sende bunu çekip gelme sakın!?)

    Tantum senin burada yerin yok:

    http://breakbrunch.com/wp-content/uploads/2012/05/you-are-not-adopted.jpg

    YanıtlaSil
  6. Bunu okumak bile zaman kaybı ... Elit insanlar! kim onlar biliyor musun bay anti tantum !? Savaşları çıkaranlar, çocukların böbreklerini alan doktorlar, yalanı gerçek sanan politikacılar . Milleti daha fazla nasıl siker de parasını alırız diyen CEO lar. Bu adamları yetiştiren öğretmenleri ... o bahsettiklerin sizin gibi kansız arsız köpekler ile aynı yüzde de olmamak için 95 i seçmiş olabilirler mi ? Senin bu saçma sapan yazına daha fazla kelime harcamıycam . Bi kovaya sok başını kendine gel . Bu arada cehennem yok dostum o senin öz korkun.

    YanıtlaSil